Karty Super Mocy:
Dla domen:
Pyrus:
1)Tornado ognia – odejmuje przeciwnikowi 100 pkt , i dodaje 100 pkt 2)Meteor Pyrusa – dodaje 80 pkt 3)Burza Ognia – niszczy wszystkie bakugany nielatające 4)Zbroja Ognia – niszczy kartę otwarcia i dodaje 50 pkt
Aquos:
1)Iluzja Wody – pozwala na przeniesienie bakugana z jednego pola na drugie , dezaktywując je przy tym 2)Zapora Wodna – nie pozwala obu stroną na dorzucenie jakiejkolwiek karty super mocy 3)Tornado Wody – dodaje 100 pkt 4)Błękitny podstęp – odejmuje przeciwnikowi 50 pkt i dezaktywuje kartę otwarcia 5)Tsunami – by go użyć , trzeba mieć 3 bakugany Aquosa w polu bitwy , w efekcie niszczy wszystkie bakugany na polu wali , oszczędzając tylko jednego ze strony rzucającego kartę
Ventus:
1)Zdmuchnięcie – pozwala na wysłanie bakugana przeciwnika na dowolne inne pole 2)Splot Słoneczny – niszczy kartę otwarcia , i odejmuję 50 pkt przeciwnikowi 3)Purpurowy Wir – pozwala na przeniesienie dowolnego twojego bakugana na inne pole 4)Potęga Wiatru – za każdego bakugana Ventusa w polu walki dostajesz 50 pkt
Darkus:
1)Zemsta Oregano – Odejmuję przeciwnikowi 100 pkt , i dodaje tobie 100 pkt 2)2Wymiar – pozwala na zneutralizowanie dowolnej karty super mocy 3)4Wymiar – neutralizuje kartę otwarcia 4)Ciemna Siłą – dodaje 50 pkt , i odejmuję przeciwnikowi 50 pkt[
Chaos:
1)Zamrożenie Chaosa – pozwala na zatrzymanie walki , i dorzucenie po jeszcze jednym bakuganie (obie strony) 2)Potęga Światła – dodaje 150 pkt 3)Ostrze Mroku – przenosi wszystkie punkty z jednego twojego bakugana na drugiego , ale musisz poświęcić tego pierwszego bakugana 4)Blokada Światła – dodaje 30 pkt za każda kartę otwarcia , i blokuje karte otwarcia
Suptera:
1)Laser – odejmuje wszystkim przeciwnika stojącym na kartach otwarcia 50 pkt 2)Zatruty Kieł – odejmuje przeciwnikowi 50 pkt , a w następnej walce ma odjęte 100 pkt 3)Wielki Zjazd – pozwala na przejście dowolnego bakugana na inne pole 4)Ruchome Piaski – neutralizuje kartę otwarcia
|